Noskaidroti Bizness 24h uzvarētāji – “Biznesa guru 2018”

11.04.2018.

Otrdien, 10. aprīlī Swedbank galvenajā ēkā “Saules akmens” noslēdzies „Bizness 24h” 2018 fināls, kurā noskaidroti šī gada uzvarētāji, kas starp 16 fināla komandām, trīs konkursa kārtās pārspēja gandrīz 200 komandas, kopā piedaloties gandrīz 600 dalībniekiem.

„Bizness 24h” 2018 finālā dalībnieku sniegumu pēc notikušā tirdziņa TK “Spice” vērtēja žūrija, kurā darbojās Nordic Training International dibinātājs un priekšsēdētājs Uģis Strauss, Banku augstskolas rektors, profesors Andris Sarnovičs, Banku augstskolas prorektore Līga Peiseniece, Swedbank pārstāvis Kārlis Kravis, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras pārstāve Monta Martīni, “Bizness 24h” 2017 vadītāja Katrīna Gile un “Bizness 24h” 2018 vadītājs Valts Bluķis.

Finālā, kurš notika 10. aprīlī žūrija par labāko atzina un „Biznesa guru 2018″ titulu piešķīra komandai „L&V”, kura balvās saņēma 1500 EUR atlaidi studijām Banku augstskolā un 700 EUR naudas balvu no Swedbank. Komanda veiksmīgi mēneša laikā izveidoja savu unikālo produktu – lampas ar latviešu rakstiem, kas piesaistīja lielu klientu ievērību. Otro vietu un komandu iemaksāto nodokli par peļņu TK “Spice” tirdziņā ieguva komanda “PickMe”. Trešo vietu un balvu no Nordic Training International 1500 EUR vērtībā intensīvajiem apmācības kursiem ieguva komanda „Bamboo”, kas arī ieguva simpātiju balvu no izdevniecības Dienas Bizness. Kā arī simpātiju balvu no Valsts izglītības satura centra saņēma komanda Peekaboo, kas savā īpašumā ieguva 3 ceļazīmes uz semināru “Alfa”.

Fināla noslēgumā žūrijas pārstāvji atzinīgi novērtēja, komandu ieguldīto darbu un spēju relatīvi īsā laika izveidot biznesa ideju, kura vairākām komandām ir rezultējusies arī ar peļņu un iespējām tās attīstīt arī turpmāk.

“Bizness 24h” ir lielākais ikgadējais uzņēmējdarbības uzsākšanas konkurss Latvijā, ko organizē Banku augstskola sadarbībā ar Nordic Training International, Swedbank, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru, tirdzniecības centru „Spice” un Banku augstskolas studentu pašpārvaldi. Šī konkursa mērķauditorija ir vidusskolas vecāko klašu skolēni un Latvijā studējošie jaunieši vecumā no 16 līdz 24 gadiem. Konkurss savā 10.norises gadā ap sevi pulcējis rekordlielu dalībnieku skaitu – 1.kārtai pieteicās aptuveni 600 skolēni un studenti. Konkursu atbalsta- Sporta punkts, Froosh, Cosmos ilūziju muzejs, XRoom, CocaCola, Dailes teātris, Muffins and More, 55 marītes, Pērnes Long Chips, GUNSnLASERS, The Body Shop, LuxExpress un izdevniecība Dienas Bizness.

Bizness 24h mājaslapa.

Foto: Aksels Zirnis