Mārketinga nedēļa Valensijā – 2017

14.03.2017.

No 2017.gada 26.februāra līdz 3.martam, Valensijā – Spānijā, norisinājās starptautiskā mārketinga nedēļa. Mārketinga nedēļa kopumā sapulcināja 37 studentus no dažādām Eiropas valstīm, kā, piemēram, Lielbritānijas, Beļģijas, Austrijas, Vācijas, Somijas, Dānijas, Latvijas, Nīderlandes un Čehijas. No Banku augstskolas piedalījās četras 3.kursa studentes – Sintija Trankale (3V), Ance Magdelēna Ķepiņa (3IPA), Līva Rancāne (3IPA), Vita Galisteo – Kanjasa (3Vv).

Dalībnieki pirmajā dienā tika sadalīti komandās pa četriem vai pieciem cilvēkiem katrā, komandā bija dažādu valstu pārstāvji, kā arī, vismaz viens no komandas biedriem bija no Spānijas.

Visiem valsts pārstāvjiem bija jāsagatavo prezentācija par savu augstskolu, kura tika prezentēta pirmajā mārketinga nedēļas dienā. Uzreiz pēc prezentācijām studenti devās uz Hoya de Cadenas, kurā tika novadīta ekskursija, kā arī tika pastāstīts par uzņēmuma vēsturi, kā tiek gatavots, uzglabāts pats vīns. Pēc ekskursijas, mārketinga nedēļas dalībnieki devās uz vīna degustāciju, kurā bija iespēja degustēt 3 veida vīnus. Pēc visas iegūtās informācijas, turpmākās nedēļas garumā bija nepieciešams izveidot mārketinga plānu vīna darītavai. Katru dienu bija norādīti citi uzdevumi, kuri bija jāizpilda. Katras komandas ziņā bija, kā un cik ātri, katrs no plāna punktiem tiks izpildīts, kā arī, ne visi strikti pie tā pieturējās.

Mārketinga plāna mērķis – izvēlēties konkrētu vīnu, izdomāt, kurā valstī to popularizēt, un noslēgumā izplānot, kā tas tiks panākts un kādas būs iespējamās izmaksas.

Nedēļas pēdējā dienā katra komanda prezentēja savu ieguldīto darbu, katrai komandai tika dotas 15 min laika, lai izklāstītu savu ideju un priekšlikumus. Kopā bija 9 komandas. Komandas sadalīja 2 grupās, un prezentācijas norisinājās divās auditorijās, un katrā auditorijā bija tikai viena komanda, kura uzvarēja šajā konkursā. Viena no Banku augstskolas studentēm – Līva Rancāne, un viņas komanda, ieguva pirmo vietu.