Mārketinga nedēļa Kunzelsau, Vācijā

18.04.2017.

No 2017.gada 27. Aprīļa līdz 31. Aprīlim, 4 studenti no 3IPAv grupas – Pēteris Gredzens, Viktorija Bondarjonoka, Signe Zeļēņina un Ilvars Feldmanis nedēļu pavadīja Vācijas Dienvidu pilsētāKünzelsau, kur pārstāvēja Banku augstskolu Internacionālā Mārketinga nedēļā. Kopumā tika pārstāvētas 11 valstis, pulcējot kopā 50 studentus no visas Eiropas.  Projekta mērķis bija izveidot video, kur tiktu atspoguļotas “Generation Y” vērtības un nākotnes ekspektācijas automobiļu nozarē. Projekta pasūtītājs – “Marcedes-Benz”. Projekta izstrādei kopumā tika atvēlētas 2 pilnas dienas, laika nebija daudz, taču visas komandas ar uzdevumu ļoti veiksmīgi tika galā. Kopumā nedēļa izvērtās par ļoti interesantu, piepildītu un pieredzes bagātu nedēļu. Studentiem bija iespēja apmeklēt “Mercedes-Benz” Muzeju Štutgartē, kur tie uzzināja daudz noderīgu informāciju par automobiļu vēsturi, Formula 1 sacīkstēm un, protams, interesantus faktus par kompānijas attīstību. Noslēdzošā dienā katrai grupai bija jāsagatavo 15 min. garas komandu prezentācijas, kur tika prezentēts grupu izveidotais video. Pirmo vietu jeb “Overall award” ieguva komanda, kuru pārstāvēja studente no Banku augstskolas – Signe Zeļēņina.

3IPAv studenti ir ļoti pateicīgi Banku augstskolai par iespēju piedalīties šādā projektā, kā arī iesaka visiem studentiem izmantot iespējas ko sniedz šī augstskola.