No 2015.gada 2. līdz 6.martam Banku augstskola jau septīto gadu pēc kārtas organizēja Starptautisko biznesa nedēļu. Tajā piedalījās vienpadsmit partneraugstskolu studenti un pasniedzēji no septiņām valstīm – International Business Academy (Dānija), University of Applied Sciences bfi Vienna (Austrija), The Hague University (Nīderlande), Heilbronn University (Vācija), University College Leuven Limburg (Beļģija), Odisee (Beļģija), EPHEC University College (Beļģija), Wroclaw School of Banking (Polija), University of Applied Sciences Kaiserslautern (Vācija), Rotterdam University of Applied Sciences (Nīderlande) un Banku augstskola (Latvija).
Biznesa nedēļas ietvaros dalībnieki strādāja divos virzienos – mārketingā un projektu vadīšanā. Mārketinga nedēļas tēma – Start-up marketing. How to reach your potential client. Dalībniekiem tika dots uzdevums definēt B2C uzņēmuma mazbudžeta mārketinga stratēģiju un to, kā tiks sasniegti pirmie klienti. Studentiem vieslekciju par digitālā mārketinga principiem un praktisko pieeju lasīja un atsauksmes pirms gala prezentācijām sniedza uzņēmuma SIA „Infinitum 8” pārstāvis, Banku augstskolas absolvents Juris Baltačs. Vadošā mārketinga pasniedzēja šajā biznesa nedēļā bija Banku augstskolas docente Brigita Baltača.
Tiem studentiem, kuri izvēlējās darboties projektu vadībā, bija iespēja sniegt praktisku ieguldījumu divu jaunu uzņēmumu – SIA „Body Shop” un SIA „Neon Plus” – attīstības plānu un ideju formulēšanā. Studentiem nācās būt gan radošiem, domājot projektu iespējamos risinājumus, gan arī precīziem, izstrādājot projektu īstenošanas laika grafiku un budžetu.
Pēc vairāku dienu intensīva darba, radot idejas un tās īstenojot, Starptautiskās biznesa nedēļas noslēguma ceremonijā tika paziņotas godalgotās vietas un apbalvoti uzvarētāji.
Mārketinga nedēļā pirmo vietu izcīnīja 4.komanda ar nosaukumu „Vīri” deviņu cilvēku sastāvā, kurā darbojās divi studenti no Francijas – Audrey Puylaerts un Manoëlle Lecocq, studente no Vācijas – Rebekka Mina, students no Austrijas – Matthias Zeiziger, students no Nīderlandes – Sander Sluijs, Erasmus studente no Dienvidkorejas – Inyoung Min, Erasmus students no Francijas – Axel Togni un divi Banku augstskolas studenti – Karine Daniljane un Rinalds Bērziņš.
Projektu vadīšanas nedēļā projektu vadītāji studentiem bija Banku augstskolas lektori Jānis Hermanis un Inga Uvarova, kā arī viesdocētāja Katrīna Lapiņa. Tā kā Projektu vadīšanas nedēļā grupas strādāja pie diviem atšķirīgiem uzņēmumiem, tika izvirzīti divi uzvarētāji. SIA „Body Shop” projekta uzvarētāji bija komanda piecu cilvēku sastāvā, kuru pārstāvēja Jānis Ludvigsons (BA), Tessa Gordts (Beļģija), Rutger Van der Vlies (Nīderlande), Eduard Staub (Vācija) un Nadezda Talyanskaya (Polija). SIA „Neon Plus” (ģitārspēle.lv) projekta uzvarētāji bija komanda sešu cilvēku sastāvā, kuru pārstāvēja Katrīna Zvaigznīte un Aija Rumbeniece (BA), Ruben Desiron (Beļģija), Pieter Van Haaren (Nīderlande), Lukasz Domalewski (Polija), un Erasmus studente no Turcijas – Sofy Bilal.
Starptautiskās projektu nedēļas noslēgumā studenti izteica gandarījumu par iespēju šāda veida projektā savas teorētiskās zināšanas pielietot praksē, kā arī sadarbojoties ar reāliem uzņēmumiem. Tostarp uzņēmumu, kuri piedalījās projektā, interese par tālāko sadarbību ideju īstenošanā apliecināja, ka Starptautiskā biznesa nedēļa ir sekmīgi sasniegusi mērķi un pierādījusi studentu spēju darbojoties starptautiskās komandās sniegt vērtīgu pienesumu reālajā biznesa vidē.
Starptautiskās biznesa nedēļas dalībniekiem brīvajā laikā bija iespēja iepazīt Latviju un Rīgu – studenti un pasniedzēji degustēja trifeles Pūres šokolādes muzejā, paviesojās Jaunmoku pilī, iepazina Jūrmalas galveno – Jomas ielu, kā arī izbaudīja Rīgas nakts dzīvi vienā no labākajiem Vecrīgas klubiem „Just”.
Banku augstskola sveic starptautiskās projektu nedēļas uzvarētājus visus dalībniekus un organizētājus, kā arī pateicas par ieguldīto darbu, noderīgām idejām un radošo gaisotni Starptautiskās biznesa nedēļas laikā!