Starptautiskā mārketinga nedēļa Lēvenē

09.04.2018.

No 25.marta līdz 30.martam Beļģijas pilsētā Lēvenē norisinājās starptautiskā mārketinga nedēļa, kurā piedalījās trīs Banku augstskolas (BA) studenti kopā ar grupas vadītāju, programmas direktori Elitu Lielo. Šajā pasākumā piedalījās liels skaits studentu no dažādām valstīm (Apvienotās Karalistes, Meksikas, Latvijas, Čehijas, Beļģijas, Nīderlandes, Kipras, Francijas, Somijas, Dānijas). Studenti tika sadalīti 40 jauktās grupās, katrā pa 5 studentiem.

Starptautiskās mārketinga nedēļas uzdevums bija izstrādāt logo profesionālai asociācijai “FILMMORE”. FILMMORE ir vadošais pēc-producēšanas un vizuālo efektu centrs Beniluksā, kas sniedz pakalpojumus mākslas filmām, dokumentālajām filmām un TV drāmām. FILMMORE injicē visus pēc-ražošanas procesa aspektus ar visaugstāko radošo un tehnisko prasmju līmeni. FILMMORE ar lepnumu strādā filmu industrijā kopš 2006. gada un šobrīd tai atrodas biroji Amsterdamā, Flandrijā un Briselē.

Visu nedēļu grupas strādāja pie sava uzdevuma, veidojot logo. Logo veidojot, bija jāņem vērā, ka nedrīkstēja mainīt sekojošas krāsas – zaļo, dzelteno un balto.

 Nedēļas beigās studentu grupām bija jāizveido posteri – stenda referāti, kurus vērtēja gan starptautiskā studentu, gan UCCL (Hogeschool voor Moving Minds) pasniedzēji, kā arī FILMMORE pārstāvji. No visiem 40 grupu izstrādātajiem logo tika izvēlēti 2 labākie. Vienu uzvarētāju grupu izvēlējās Lēvenes vietējās augstskolas  studenti, kuri arī uzņēma marketinga nedēļas dalībniekus, un otro uzvarētāja grupu izvēlējās un nominēja profesionāļi un docētāji.

Mārketinga nedēļa bija ļoti labi organizēta, vietējie studenti ļoti atbalstīja un bija draudzīgi, kas radīja ļoti jauku atmosfēru sadarbojoties komandās. Dalībniekiem tika organizēta tikšanās Lēvenes pašvaldībā ar aperitīvu, kas bija ļoti jauks pasākums. Kā arī nedēļas laikā tika organizēti dažādi pasākumi, tādi kā:  orientēšanās pa pilsētu, neformālas iepazīšanās Lēvenes bāros ar sarunām un smiekliem, kā arī šokolādes fabrikas un slidotavas apmeklējumi.  Mārketinga nedēļas laikā bija iespēja redzēt ne tikai Lēveni, bet arī pilsētas Brige un Ģente. Kā atzina BA studenti, starptautiskā mārketinga nedēļa radīja neatsveramu pieredzi, ļāva gūt pozitīvas emocijas, kā arī tā bija piedzīvojumu pilna. Šī pieredze, ļaus turpmāk vieglāk komunicēt ar citu kultūru pārstāvjiem, integrēties kādā jaunā starptautiskā projektā, kā arī celt savu pašnovērtējumu.

Šajā nedēļā bija lieliska iespēja visiem mārketinga nedēļas dalībniekiem iepazīt jaunus cilvēkus, viņu kultūru un paradumus, paplašināt savu pieredzi un teorētiskās zināšanas pielietot praksē, aizstāvēt savu ideju un viedokli. Nedēļas laikā bija iespēja pastāstīt pārējiem studentiem par Banku augstskolu, valsti – paradumiem, tradicionālajiem ēdieniem, lai radītu priekšstatu par Latviju.