Šī gada marta pēdējā nedēļā, kamēr Banku augstskola uzņēma viesus Starptautiskās mārketinga nedēļas ietvaros, trīs Banku augstskolas studentes, Anna Kirša, Katrīna Zelle un Zaiga Romanovska, kopā ar Svešvalodu katedras docenti Astrīdu Ģēģeri-Zetterstromu, devās uz Starptautisko mārketinga nedēļu Lēvenē – Beļģijas studentu pilsētā. Lēvenē studentes uzņēma UC Leuven- Limburg augstskolas pārstāvji.
Projekta tēma: “Icon tests – I contest: a challenge for creative European marketers”, kuras mērķis bija izstrādāt logo, etiķeti un zīmola filozofiju ābolu/bumbieru dzirkstošajam vīnam, kas nācis no Beļģijas reģiona Haspengouw. Uzdevuma ietvaros tika izstrādāti gan kompānijas, gan produkta mērķi un vīzijas, kā arī tika noteikts mērķa tirgus. Turpmākajiem uzdevumiem noderēja pirmajā dienā gūtās zināšanas, kuras tika gūtas vieslektoru lekcijās. Vieslektori izklāstīja gan par pašu produktu, gan par zīmola un logo veidošanos, to dažādu elementu būtiskumu un nozīmi. Tādējādi katrai darbībai bija pamatojums un projekts garantēja pozitīvu rezultātu.
Mārketinga nedēļa beidzās ar balsošanu, kurā tika noskaidroti veiksmīgākie projekti. Starptautiskā mārketinga nedēļa sniedza vērtīgu pieredzi zīmola izstrādē, kur starptautiska pieeja ir noderīga, lai zīmols tiktu izstrādāts veiksmīgs un būtu piemērots dažādiem tirgiem.