No 21.marta līdz 25.martam Beļģijas pilsētā Leuvenā norisinājās starptautiskā mārketinga nedēļa, kurā piedalījās arī četri BA studenti : Pēteris Gredzens (2 IPA), Sigita Permina (3 IPA), Ilvars Feldmanis (2 IPA), Linda Knāviņa ( 3 V ) un svešvalodu katedras docente Valda Gavare. Šajā pasākumā piedalījās 150 studenti no dažādām valstīm (Beļģijas, Nīderlandes, Kipras, Francijas, Somijas, Dānijas, Anglijas, Meksikas, Latvijas, Čehijas). Studentus sadalīja 32 grupās, katrā pa 4 studentiem.
Dalībnieku darba uzdevums bija izstrādāt logo profesionālai asociācijai, kas atbalsta organizāciju European Paralegal Academy (EPA). Par Paralegal (angļu val.) dēvē ekspertus, kas darbojas kā asistenti (palīgi) tiesās, advokātu birojos, politiskās partijās, bankās, apdrošināšanas kompānijās, nekustāmā īpašuma firmās un citās sabiedriskās institūcijās. Šo ekspertu uzdevums ir veicināt sadarbību starp iedzīvotājiem un organizācijām, izskaidrojot juridiskos dokumentus un dažādas tiesvedības procedūras.
Visas nedēļas garumā dalībnieku grupas strādāja pie sava uzdevuma, veidojot logo, kuram jāatspoguļo asociācijas pamatideja un jāpiesaista uzmanība. Nedēļas beigās studentu grupām bija jāizveido posteri – stenda referāti, kurus vērtēja gan starptautiskā studentu, gan profesionāļu un starptautiskā partneru augstskolu žūrijas. Katrai žūrijai bija atšķirīgi viedokļi par labāko logo. No visiem 32 grupu izstrādātajiem logo bija jāizvēlas 10 labāki un tos jāvērtē 12 punktu sistēmā. BA studenti strādāja 1.,2.,3 un 4. grupā. Šo grupu projektus visus ierindoja starp 10 labākajiem.
Papildus darbam pie logo izstrādes, dalībniekiem pirmajā dienā bija jāorganizē prezentāciju, parādot savas valsts raksturīgākos ēdienus. Klātesošie studenti un pasniedzēji Banku augstskolas studentu piedāvājumu novērtēja kā vislabāko, jo tas izcēlās ar pārdomātu noformējumu, kurā tika izmantoti gan Latvijas karodziņi, gan Lielvārdes josta. Diemžēl trešajā projekta nedēļas dienā paredzētā ekskursija uz Genti un ražošanas uzņēmumiem tika atcelta sakarā ar teroraktu Briseles lidostā un metro stacijā. Biznesa nedēļi noslēdzoties visi mūsu studenti laimīgi, bez starpgadījumiem, atgriezās Rīgā.
Kā atzina Banku augstskolas studenti, starptautiskā mārketinga nedēļa bija neatsverama piedzīvojumu pilna pieredze, kas ļaušot turpmāk vieglāk komunicēt ar citu kultūru pārstāvjiem, integrēties kādā jaunā starptautiskā projektā, kā arī celt savu pašnovērtējumu. Šajā nedēļā bija lieliska iespēja visiem biznesa nedēļas dalībniekiem iepazīt jaunus cilvēkus, viņu kultūru un paradumus, paplašināt savu pieredzi un teorētiskās zināšanas pielietot praksē, aizstāvēt savu ideju un viedokli. Nedēļas laikā bija iespēja pastāstīt pārējiem studentiem par Banku augstskolu, valsti – paradumiem, tradicionālajiem ēdieniem, lai radītu priekšstatu par Latviju.