No 20.marta līdz 25.martam Vācijā norisinājās starptautiskā mārketinga nedēļa, kurā piedalījās arī četri Banku Augstskolas studenti: Renāte Veraļjeva (2IPA), Ieva Čūriška (3V), Kaspars Lisovskis (3IPA), Kitija Dadzīte (3V) un profesore Dzintra Atstāja.
Jau pirmajā dienā, katra studentu grupa, kura bija ieradusies uz starptautisko mārketinga nedēļu sniedza prezentāciju par savu augstskolu, un valsti, tā projekta dalībnieki uzzināja arī Banku Augstskolas programmām un iespējām, kā arī par Latvijas tradicionālajām vērtībām un ēdieniem.
Kopumā Nirnbergā notiekošajā starptautiskajā mārketinga nedēļā piedalījās 32 studenti no dažādām valstīm (Zviedrijas, Beļģijas, Vācijas). Nedēļas sākumā visus studentus sadalīja 8 grupās pa 4 cilvēkiem katrā un katrai grupai deva savu nosaukumu. Darba uzdevums bija izstrādāt jaunu ideju, kā piesaistīt aizvien vairāk jaunus tūristus Vācijas pilsētiņai Nirnbergai. Lai šo uzdevumu veiksmīgi izpildītu, bija nepieciešams noskaidrot mērķa grupu, kurai pievērsties – jānoskaidro ar ko tad īpaša ir šī pilsētiņa, kāpēc tūristiem būtu jābrauc tieši šeit un jāizveido plāns, pēc kura būtu iespējams realizēt šo ideju. Bija jāpadomā gan par to, kā šo ideju reklamēt un kā aizvien vairāk iesaistīt sociālos tīklus. Visas nedēļas garumā grupas strādāja pie savas biznesa idejas, jo jau nedēļas beigās ideja bija jāaizstāv žūrijai.
Šīs mārketinga nedēļas laikā bija lieliska iespēja visiem mārketinga nedēļas dalībniekiem, ne vien domāt par savu ideju, bet arī izbaudīt un iepazīt Vācu kultūru un paradumus, apmeklēt gan alus, gan viskija darītavas, apskatīt pilsētas interesantākās vietas kopā ar gidu un nogaršot Vācu tradicionālos ēdienus. Bija arī iespēja paplašināt savu pieredzi un teorētiskās zināšanas pielietot praksē, aizstāvot savu ideju un viedokli.
Atgriezušies mājās, Banku augstskolas komanda pauda gandarījumu par paveikto un apliecināja, ka šī mārketinga nedēļa katram dalībniekam devusi ne vien iespēju kopīgi veidot jaunu un vēl nebijušu ideju, bet arī jaunus draugus, pieredzi, kā kopīgiem spēkiem paveikt uzdoto uzdevumu un, kas ne mazāk svarīgi, arī iepazīt Nirnbergu un izbaudīt tās tradīcijas. Šī pieredze, ļaus turpmāk vieglāk komunicēt un justies drošāk arī citos līdzīgos pasākumos.