Aicinām iepazīties ar Banku augstskolas lektoru Elīnas Miķelsones, Ingas Uvarovas un Miķeļa Bendika paustajiem viedokļiem Swedbank Latvia BusinessNetwork.lv!
Elīna Miķelsone: Kā kļūt stabilākam un pelnīt vairāk?
Informācija ņemta no BusinessNetwork.kv portāla (pilns raksts un tests Kā kļūt stabilākam un pelnīt vairāk?)
“Tieši brīdis, kas esam viszemākajā punktā, ir brīdis, kad varam veikt visaugstāko atspērienu, lai sasniegtu vēl nebijušus biznesa lidojuma augstumus un gūtu arī lielāku peļņu. Covid pandēmijas laikā daudziem uzņēmumiem tas veiksmīgi izdevās, pielāgojot savu esošo piedāvājumu, pārceļot savu darbību uz tiešsaistes vidi, vai sākot piedāvāt jaunus produktus un pakalpojumus.”
Inga Uvarova: Vai videi draudzīgā biznesā ir bizness?
Informācija ņemta no BusinessNetwork.lv portāla (pilns raksts un tests Vai videi draudzīgā biznesā ir bizness? )
“Līdz šim pasaules attīstību veicināja intensīva dabas resursu izmantošana. “Paņem, izmanto, izmet”, resursiem pēc to izmantošanas nonākot atkritumos. Pieprasījumam pēc dabas resursiem augot un palielinoties atkritumu kalniem, apdraudēti ir resursu krājumi pasaulē un vide.
Covid pandēmija apturēja daudzus biznesus, bet radīja atelpu videi – uz ierobežojumu laiku Venēcijas kanālu ūdens kļuva dzidrs, tajos atgriezās zivis, Ņujorkā uzlabojās gaisa kvalitāte. Kopā (ne)darot iespējamas pozitīvas pārmaiņas. Kā ar uzņēmējdarbību veicināt pozitīvas pārmaiņas pasaulē, samazinot izejvielu patēriņu, atkritumu apjomu un ietekmi uz vidi, un vienlaikus nopelnīt? Vai atkritumi var būt vērtīgs resurss?
Kā jūs domājat – vai zaļā biznesā ir bizness? Cik zaļš ir jūsu bizness?
Novērtējiet to videi draudzīga uzņēmuma pašvērtējuma testā!”
Miķelis Bendiks: Vai katrs bizness var būt internetā?
Informācija ņemta no BusinessNetwork.lv portāla (pilns raksts un tests Vai katrs bizness var būt internetā? )
“Covid pandēmija piespieda uzņēmumus meklēt veidus, kā turpināt darbību un pārnest to uz interneta vidi. Daudziem tas izdevās un daļai uzņēmumu tas pat deva impulsu jauniem biznesa virzieniem.
Vienlaikus attālinātais pavasaris parādīja, ka bez fiziskā kontakta mēs kā sabiedrība nevaram. Līdz ar to ieguvēji ir tie uzņēmumi, kas spēj atrasties gan fiziskajā pasaulē, lai apmierinātu cilvēku vēlmi uz klātienes kontaktu, uz lietu sagaršošanu un sasmaržošanu, gan būt online vidē atbilstoši mūsdienu ritmam – ātri, un lai lietas ir pieejamas 24/7 un tepat – no viedtālruņiem. Bet vai katrs bizness var būt internetā?
Un kā ar jūsu biznesu – vai jūsu biznesam ir online alternatīva? Vai izmantojat visas interneta sniegtās iespējas savā labā, vai par to vēl tikai domājat? Novērtējiet to uzņēmuma online klātbūtnes pašvērtējuma testā.”