Banku augstskola organizē starptautisko mārketinga nedēļu tīkla sanāksmi ar ārvalstu augstskolu pārstāvjiem

01.10.2014.

Šonedēļ, no 2.līdz 4.oktobrim, Banku augstskola pirmo reizi organizē Starptautisko mārketinga nedēļu tīkla (“The International Marketing Business Network”) sanāksmi, kurā piedalīsies ārvalstu augstskolu pārstāvji no deviņām valstīm.

Banku augstskolā ierodas sadarbības partneri no augstskolām Beļģijā (Katholieke Hogeschool Leuven un Haute Ecole EPHEC), Vācijā (Heiborn University), Somijā (Lahti University of Applied), Francijā (IUT – Gestion Des Entreprises Et des Administrations un  ESCID-CO), Dānijā ( IBA Kolding), Austrijā (Fachhochshule BFI Vien), Nīderlandē (The Hague University), Spānijā (Universidad Eurepea de madrid-Centro Adscrito de Valencia) un Lielbritānijā (Southampton Solent University).

Tikšanās laikā augstskolu pārstāvji pārrunās Starptautisko mārketinga biznesa nedēļu (The International Marketing Business Network) organizēšanu 2014./2015.akadēmiskajā gadā, kā arī apspriedīs turpmāko sadarbību un jaunu dalībnieku uzņemšanu (Southampton Solent University).

Jau kopš 2004.gada Banku augstskolas studenti un docētāji aktīvi piedalās Starptautiskajās biznesa nedēļās, kur studentiem ir iespēja starptautisku komandu sastāvā piedalīties dažāda veida simulācijas  spēlēs. Savukārt 2010.gadā Banku augstskola pievienojās starptautisko mārketinga nedēļu organizēšanas tīklam, kas studentiem un pasniedzējiem sniedz lielisku iespēju piedalīties Starptautiskajās biznesa nedēļās arī par mārketinga tēmām.  Web-mārketings, etniskais mārketings, mārketinga stratēģijas simulatīvās spēles, logo radīšana un izveidošana – tās ir tikai dažas no jomām, kurās studentiem ir iespēja papildināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi starptautiskā mērogā.

Banku augstskolas studiju programmu „Uzņēmējdarbības vadīšana” un “Inovācijas un produktu attīstība uzņēmējdarbībā” direktore Elita Lielā ir lepna un gandarīta, ka Banku augstskolas studenti, piedaloties starptautiskajās Mārketinga nedēļās, savu augstskolu un Latviju vienmēr pārstāv godam. Tā, šā gada pavasarī Spānijā notikušajā starptautiskajā Mārketinga nedēļā studiju programmas “Inovācijas un produkta attīstība uzņēmējdarbībā” 3.kursa studentu idejas saņēma īpašas uzslavas, bet kā viens no efektīvākajiem internacionālajiem mārketinga plāniem tika izvēlēts mūsu studentes Zanes Vasiļjevas pārstāvētās komandas darbs.

„Man ir patiess prieks, ka Banku augstskolas studenti ir pārliecināti, aktīvi, radoši, komunikabli un ar ļoti labām angļu valodas zināšanām. Piedaloties starptautiskajās Mārketinga nedēļās, jaunieši gūst pieredzi, strādājot starptautiskā vidē, attīsta praktiskās iemaņas mārketingā, pilnveido svešvalodu zināšanas, prezentēšanas prasmes un iegūst jaunus draugus,” uzsver docente Elita Lielā.

Banku augstskolas
Komunikācijas un mārketinga daļa
67709290, 26331378,
www.ba.lv